Gemakkelijk in aansluiting, gebruik en beheer. Deelnemen aan govroam is erg eenvoudig. Maar deelnemende organisaties en eindgebruikers hebben natuurlijk soms toch behoefte aan technische ondersteuning. Voor vragen die lokale ICT-service organisaties niet zelf kunnen beantwoorden en voor hulp bij het aansluiten beschikt govroam over een eigen supportteam. Eerste-, tweede- en derdelijns support De eerste lijn support is natuurlijk de eigen servicedesk van de deelnemende organisatie. Komt deze er zelf niet uit dan kan er contact worden opgenomen met de technisch coördinator (tweede lijn), via het klantportaal. De derdelijns support ligt bij de landelijk beheerder van govroam.nl. Deze is verantwoordelijk voor de werkzaamheden in het kader van het operationeel beheer van de govroam infrastructuur. Daar zitten de specialisten met technische kennis op het gebied van federatieve authenticatiediensten, RADIUS, WPA2/Enterprise en het machinepark dat bij de deelnemers draait om govroam mogelijk te maken. Deze experts zijn onderdeel van een wereldwijd netwerk welke de technische ontwikkelingen en mogelijkheden nauwlettend in de gaten houdt. Een supportteam met breedte en diepgang dus! |
authenticatiediensten, RADIUS, WPA2/Enterprise en het machinepark dat bij de deelnemers draait om govroam mogelijk te maken. Deze experts zijn onderdeel van een wereldwijd netwerk welke de technische ontwikkelingen en mogelijkheden nauwlettend in de gaten houdt. Een supportteam met breedte en diepgang dus! |