helpdesk

Ik heb een technische storing
Heeft u een melding van een verstoring op onze dienst en bent u technisch contactpersoon van uw organisatie? Meld deze via: ondersteuning@govroam.nl. In dringende gevallen kunt u een storing ook telefonisch melden via 088govroam (088 468 7626).

Ik heb een technische vraag
Heeft u een wifi-account van uw organisatie gekregen en ervaart u daar een probleem mee? Neem dan contact op met de organisatie die u het account verstrekt heeft. Stichting govroam heeft zelf geen gegevens over accounts.
Heeft u een technische vraag en bent u technisch contactpersoon van uw organisatie? Meld deze via: ondersteuning@govroam.nl

Ik heb een administratieve vraag
Heeft u vragen of opmerkingen over administratieve zaken, denk hierbij aan: inzien of wijzigen van uw organisatiegegevens, inzien, toevoegen en wijzigen van gegevens van de contactpersonen, inzien van de facturatiegegevens of de status van uw aanvraag. Log in met uw e-mailadres en bijbehorend wachtwoord op het klantportaal van govroam.

Ik heb een vraag over diensten
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden om aan te sluiten bij govroam namens uw organisatie? Stuur een mail naar: relaties@govroam.nl of bel met Wim van Vliet, 06 30860070.
Bent u geïnteresseerd in onze nieuwe diensten getgovroam, govguest of govVPN en bent u reeds contactpersoon voor uw organisatie? Aanmelden of informatie opvragen kan via het klantportaal. Neem voor andere vragen contact op met relatiemanager bestaande relaties Frits Kuus, +31 6 52513630.