Onlangs is uw organisatie wellicht benaderd voor een kwalitatief klantonderzoek. Stichting govroam heeft hiervoor opdracht gegeven om zo een helder beeld te krijgen van de ervaringen van de aangesloten organisaties met onze diensten. De uitkomst helpt ons de activiteiten van govroam nog beter af te stemmen op uw eisen en wensen. Onderdeel van het onderzoek was het 45 minuten-interview. Hierin zijn verschillende onderwerpen aan bod gekomen zoals trends, veiligheid en de ervaringen met het gebruik van govroam. Maar ook vragen over onze support en de nieuwe en toekomstige diensten van govroam. Eén van de resultaten uit het onderzoek is dat veiligheid en gebruiksgemak voor veel deelnemers erg belangrijk is. Niet zo verwonderlijk: dat raakt de kern van de govroam-dienstverlening. Eén keer inloggen, overal veilig online. Contactpersonen in kaart Bij de meeste van onze relaties verlopen de contactmomenten prettig en probleemloos. Maar uit het onderzoek bleek ook dat sommige relaties govroam en de nieuwe diensten als govguest en getgovroam niet zo makkelijk weten te vinden. Daarom gaan we (de juiste) contactpersonen binnen aangesloten organisaties beter in kaart brengen. Zodat govroam informatie over nieuwe diensten en (technische) ontwikkelingen gerichter naar u kan communiceren. We zorgen er daarbij ook voor dat u ons en onze relatiemanagers makkelijker kunt vinden. Wilt u niet wachten en zelf contact opnemen met govroam? Stuur een mail of neem via het govroam klantportaal contact op met relatiemanager nieuwe relaties Wim van Vliet of relatiemanager voor aangesloten/bestaande relaties Frits Kuus. |