• Bent u een (eind)gebruiker van een of meerdere diensten van Stichting govroam bij een deelnemende organisatie, dan verwijzen we u voor support graag naar uw eigen IT-afdeling.
  • Bent u technisch of organisatorisch contactpersoon voor uw organisatie? Dan helpt het supportteam u graag verder. Gedetailleerde technische informatie, handleidingen en tools ter ondersteuning vindt u in de wiki.
  • Bent u technisch of administratief contactpersoon voor uw organisatie? Dan helpt het supportteam u graag verder. Gedetailleerde technische informatie, handleidingen en tools ter ondersteuning vindt u in de wiki.

Contact

Bent u bij ons bekend als technisch of organisatorisch contactpersoon voor uw organisatie, dan helpt het supportteam u graag verder. Maak aan de hand van onderstaand overzicht een keuze uit de beschikbare supportmogelijkheden.

Ik wil een technische storing melden

Heeft u een melding van een verstoring op onze dienst en bent u technisch contactpersoon van uw organisatie? Meld deze via: ondersteuning@govroam.nl. In dringende gevallen moet u een storing ook telefonisch melden via 088govroam (088 4687626).

Ik heb een technische vraag

Bent u technisch contactpersoon en heeft u een technische vraag gerelateerd aan onze diensten? Dan kunt u deze sturen aan ondersteuning@govroam.nl.

Bent u technisch contactpersoon en heeft u een technische vraag naar aanleiding van de implementatie van uw organisatie van govroam en/of onze aanvullende diensten getgovroam, govGuest, govVPN en govConext, e-mail deze naar tech@govroam.nl.

Let op: voor RADIUS-informatie, govConext-koppeling en andere (technische) informatie verwijzen wij u graag naar onze govroam wiki.

Ik heb een administratieve vraag

Bent u organisatorisch contactpersoon, heeft u een administratieve vraag? Stuur een vraag in via het klantportaal of stuur een e-mail naar administratie@govroam.nl.

U heeft als deelnemer van Stichting govroam de beschikking over een klantportaal. De bij ons bekende contactpersonen hebben toegang tot het klantportaal. Inloggen kan met het bij Stichting govroam bekende e-mailadres van de contactpersonen. Het wachtwoord kunt u opvragen en vervolgens zelf instellen.

Het govroam klantportaal

In het govroam klantportaal:

  • kunt u persoonlijke-, organisatie- facturatie- en abonnementgegevens inzien en wijzigen.
  • kunt u contactpersonen en bijbehorende rollen beheren.
  • kunt u onder het menu ‘Support’ via ‘Stel je vraag’ 24/7 vragen stellen over  administratieve, contractuele of financiële zaken.
  • heeft u inzage in uw klantdossier met uw aanvragen, de huidige status en de mogelijkheid om de overeenkomst digitaal te ondertekenen.
  • kunt u een factuur overzicht inzien. En facturatiegegevens wijzigen of een nieuw inkoopnummer toevoegen.
  • kunt u zich aanmelden voor govVPN, govGuest, getgovroam of govConext.
  • kunt u een technisch intakeformulier downloaden t.b.v. de implementatie van één van onze diensten
Ik heb een vraag over diensten

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden om namens uw organisatie aan te sluiten op de diensten govroam of govConext? Stuur een mail naar: relaties@govroam.nl of bel met:

  • Nieuwe relaties: Wim van Vliet, 06 30860070
  • Bestaande relaties: Frits Kuus, 06 52513630
  • Serviceproviders govConext: Marco Ebbers, 06 29527492

Bent u contactpersoon voor uw organisatie en is besloten om een of meerdere van de diensten getgovroam, govGuest, govVPN en govConext gebruik te gaan maken? Aanmelden kan eenvoudig via de Aanmeldknoppen in het govroam klantportaal.

Algemene vragen

Andere, algemene vragen kunt u mailen naar: relaties@govroam.nl

Stichting Government Roaming Nederland,
Postbus 19035,
3501 DA Utrecht

Coordinated Vulnerability Disclosure (CVD)

Bij govroam vinden we de veiligheid en betrouwbaarheid van onze diensten van groot belang. Toch kan het gebeuren dat er ondanks zorgvuldige maatregelen een kwetsbaarheid in onze systemen aanwezig is. Ziet u een mogelijke beveiligingsfout of kwetsbaarheid? Dan vragen wij u dit op verantwoorde wijze bij ons te melden via het CVD-formulier.