Een goede samenwerking en communicatie tussen govroam en de aangesloten organisaties is van groot belang, we zijn immers een federatieve organisatie. Ondersteuning van onze deelnemers bij klachten of verbeterpunten is daarbij vanzelfsprekend. Suggesties en vragen van onze deelnemers geven vaak waardevolle input in het ontwikkeltraject.
Zo had onze relatiemanager Frits Kuus onlangs een Teams-call met projectleider Leo Schoor van Gemeenschappelijke Regeling de Bevelanden (Goes, Borsele, Kapelle, Noord-Beveland, Reimerswaal). Op basis van zijn input en gebruikerservaring kunnen we govroam verder verbeteren. Zo blijkt voor de bezoeker het gebruik van govguest met een paar slimme aanpassingen nog meer gemak op te leveren. We werken nu aan een verdere vereenvoudiging van het inloggen voor gastgebruikers. Een mooi voorbeeld hoe feedback van een onze deelnemers onze dienst nog beter maakt. Een ander praktisch resultaat: de vijf Zeeuwse gemeenten gaan nu over op configuratie via de govroam-app ‘getgovroam’: een handige tool waarmee we uw IT-afdeling ontzorgen.
Ook een vraag of verbeterpunt? We horen het graag: neem contact op met relatiemanagers Frits Kuus of Wim van Vliet.