Govroam is sinds de start in 2015 hard gegroeid. Daarmee nam ook het aantal vragen van onze deelnemers toe. ‘Kan ik gemeenteraadsleden veilig internet aanbieden via govroam?’ ‘Onze helpdesk krijgt vragen van govroam-gebruikers die na wachtwoordwisseling niet meer met govroam kunnen verbinden”. Deelnemers kunnen via het govroam klantportaal en de govroam website antwoord op deze en meer vragen krijgen.
Uitwisselen van kennis en ervaring via Teams
Als aanvulling op deze kanalen is sinds kort de Teams-site ‘govroam deelnemers’ actief. Hier delen govroam deelnemers en -medewerkers hun kennis en ervaring met govroam en de aanvullende diensten getgovroam, govguest en govVPN.
Op de Teams-site kun je technische en gebruikerservaringen delen, aankondigingen van govroam webinars vinden, deelnemen aan een govroam spreekuur en ideeën of suggesties posten. De site heeft geen helpdesk of supportfunctie. Ga daarvoor naar het govroam klantportaal of de govroam website. De Teams-site is primair bestemd voor de contactpersonen voor govroam. Zoals netwerkbeheerders, informatiemanagers of financieel medewerkers. En is dus uitdrukkelijk niet bedoeld voor govroam eindgebruikers.
Doe mee!
Het govroam team hoopt met de Teams-site een dynamische aanvulling op de bestaande supportkanalen te bieden. Wil jij je kennis er ervaringen met de govroam diensten delen met andere deelnemers en bijdragen aan de ontwikkeling van interactieve govroam Teamsomgeving? Neem dan contact op met Wim van Vliet, hij laat je dan z.s.m. toe tot de site.